من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

معامله زندگی...

من با همه مردم دنیا فرق دارم.یه فرق که کل یه زندگی رو می تونه عوض کنه.یه فرق که هرکی برای داشتنش جون میده.من برنده ی یه معامله شدم.یه معامله از اون خوباش.من خودم انتخاب کردم کی باشم.من پدر مادرم رو انتخاب کردم.من به همه رو دست زدم.

 

من انتخاب کردم که تو هر دوره ای با کی دوست باشم.دوستام نمی دونن ولی من از قبل می شناختمشون.نه از قیافشون.از روحشون.

 

من با خدا یه معامله کردم.یه قرارداد بستم.یادم نیست چی بهش دادم.مهم نیست.وقتی خودم باشم اونم راضیه و من دارم به شرطم عمل می کنم.

 

مهم اینه من یادمه کی رو انتخاب کردم.اول از دوستام میگم.اون موقع من دوستامو به اسمی شناختم که حق ندارم به اون اسم صداشون کنمواز یه سری اسم استفاده می کنم.اونایی که مربوط به دوره ی گذشته هستن رو نمی گم.مال فردا رو هم به خودم یاد آوری نمی کنم که بعدا کمی ذوق کنم.

یکیشون رو به اسم کیارس صدا می کنم.از اون بچه پر رو ها که خیلی دوستش دارم.اهل سرعت و پایه هرچی که دوستاش توشن هست.یکیشون رو می گم بردیا.مثل خودم دستی تو شعر داره،سلیقشم خوب یا بد عین خودمه.

من یه حدس در مورد قیمت دانسته هام زده بودم.من نباید دوست صمیمی داشته باشم.

حالا در مورد خانوادم،من وارد زندگی چند نفر شدم تا تصمیم گرفتم کجا باشم.داستان زندگی عین نمایشنامه است.هم یه سری چیز داره که آگاهت می کنه هم یه سری چیز ها رو پشت کلمات قایم می کنه.من یه خونه ی ساده رو انتفاب کردم.چون اونجا ازش صدای موسیقی میومد.چون اونجا می فهمیدم که چطور راحت تغییر کنم.چون اونجا انواع سلیقه ها وجود داشت.چون یاد می گرفتم چطور بین دوست داشتن و عاشق شدن فرق بذارم.اونجا خونه ی یه معلم میانسال و یه کارمند ساده بود.من اونجا بی آلایش می شدم.زیر یه فشار موافق با جهتم می رفتم پس محدود نمی شدم.

اونجا فقط چند نفر بهم بی توجهی می کنن.ولی فقط فقط کار یکیشون برام مهم جلوه می کرد.

اونجا من کتابخوون می شدم.اونجا می می فهمیدم معنی اسم واقعیم چیه.اونجا یاد می گرفتم که چطور بدون انتظار جواب کسی رو بی نیاز از عشق دوست داشته باشم.این چیزیه که ارزش همه چیز رو داره.

من انتخاب کردم عاشق پاییز باشم.عاشق راه رفتن زیر باروون باشم.دوست داشته باشم تنها هر جا که دلم می خواد برم.

من انتخاب کردم یه پروانه اطرافم باشه.اگه بی توجه دورم باشه از پر زدنش لذت ببرم.اگه هم بهم توجه کرد و رو دستم نشست با نوازش بالش.

 

فقط کاشکی می دونستم آخرش چی میشه.یعنی اگه می تونستم ،می تونستم یه مرگ با شکوه برا خودم می نوشتم.البته......

دیگه بسه.من الان دارم از بالای ابر ها میبینم دوستام چی میکنن ولی هنوز نمی دونم این ابرها یه بارون لطیف میزنن یا یه طوفان میشن.دفعه ی بعد که خواستم به دنیا بیام رو این هم معامله می کنم.کسی میاد به خاطر من همچین معامله ای کنه؟اصلا کی می تونه؟

                                    فقط یه نفر می تونه....حالا میلش می کشه یا نه!؟......

نظرات 18 + ارسال نظر
سامانه سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ http://3zeliyedustdashtan.blogfa.com/

سلام امیر
یه سر بزن
منتظرم
بدو

سلام.اومدم دارم بند کفشم رو می بندم.

Eldroxo چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ

قشنگ بود. از خودت نوشتی؟

آره عزیزم.چشات قشنگ میبینه.

انا چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ق.ظ http://mzedi.blogfa.com

الان گیجم! بعدا میخونم نظر میدم
آپم

باشه عجله نکن.اومدم با کله!

مهدیار دلکش چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ب.ظ

این مدلیم قشنگ می نویسی!

مرسی.دارم کمی زور می زنم ببینم چی میشه!

حسین چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.delzadeh.blogfa.com

سلام
زیبا بود
موفق باشی عزیز

ممنون سرزدی.مرسی

Mostafa چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ http://cubazaknews.blogfa.com

جالب بود!
آخرشو هم خودت میتونی ببینی،کار سختی نیس! اگه روی تک تک لحظاتت دقیق شی،کوچک ترین تصمیماتتو به خاطر بیاری،اگه.... "آخر کار"، خودشو بهت نشون میده!

می دونم بابا حالا اومدم کمی افه بزارم.

امین چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.4dlife.mihanblog.com

سلام رفیق...این چند روز واسه ثبت نام بچه ها خیلی زحمت کشیدی...خسته نباشی.

قربونت عزیزم سر شما که شلوغتر بود.

Eldroxo پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ق.ظ

امیر یه logo گذاشتمو ببین چطوره

آره همین خوبه.

Mostafa پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ق.ظ

logo آدمه؟؟

آره یکی از بچه هاست!اگه گفتی کی؟

خلیل پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 ق.ظ http://khalil-khoshrou.blogsky.com

سلام امیر جان این قسمت از داستانت خیلی قشنگ بود

از بابت لینک هم ممنون من هم لینکت کردم.

مرسی.دارم رو یکی دیگه کار می کنم.ممنون سرزدی.

بی تا پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ http://bitsin.persianblog.ir

.............
نظری ندارم!!

مرسی حداقل وقت گذاشتی خوندی و خبر دادی!

نگار دلکش پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:13 ب.ظ http://harfemanharfeto.blogfa.com

درود بر شما


قشنگ بود . لینکت کردم . بازم بهم سر بزن.


خدای عالمیان یارت.

ممنون اومدی.حتما دوباره میام.

بانو تمشکی پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ب.ظ http://Tameshki.com


سام
شرمنده چند روزی نبودم.
در اسرع وقت جواب کامنت ها رو می دم.
[گل]

سام!اشکال نداره دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره!

Eldroxo پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ

تو الان کافی نتی؟ بدو برو خونه، دسته ها جا موندن پیشت. رسیدی خونه زنگ بزن بیام بگیرمشون.

هرچی زنگ میزینم جواب نمی دی!

Mostafa جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ق.ظ http://cubazaknews.blogfa.com

یه عکس از لوگو بدین ما هم ببینیم!

تو دانشگاه نشونت میدم!

Eldroxo جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ق.ظ

اه، 1 بار زدی، سایلنت بود. فردا ازت می گیرم

دوبار!

ارام شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ق.ظ

متن خیلی فوق العاده ای بود البته اگر سر و ته بخونم!!!
راستی ترجمه"دوستاش توشن هست "چیه؟

چرا سر و ته؟یعنی این قدر داغونه؟
دوستاش داخلشن هست.خوب شد؟

پویا یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ق.ظ http://fun-kade.blogfa.com

سلام جالب بود.وب زیبایی داری مطالب توش هم خوبه .راستی اگه خواستی به ما هم یه سر بزن خوشحال میشم اگر هم خواستی وبلاگ هامو لینک کن واطلاع بده تا لینکتون کنم لطف با نام های زیر لینک کنید:
www.fun-kade.blogfa.com:شادی کردن جرم نیست
www.2oosti.blogfa.com: دوستی جرم نیست
www.afrooz-love.blogfa.com:عشق جرم نیست
www.gorganbax.blogfa.com:رپ کردن جرم نیست

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]

مرسی سرزدی!
به زودی لینکت می کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد