من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

۱۸

پرمیکشم/در باد ها/میان مرغان دریایی/گرچه بالی ندارم/بالم شکسته/مرهم ندارم/درانتظار شفایم/چشمانم را باز می کنم/خواب می دیدم/هنوز در جنگلم/نزدیک دریا/اتش روشن است/جنگل مه الود/درختان سر به فلک ناپیدا می زنند/بادی خنک می وزد/از جانب دریا/دریا با جنگل دوست است/صدای خش خش برگ ها/مثل لالایی/خواب الود میشوم/تنهای تنهایم/شب جنگل می ترساند دیگران را/می خندم/عجب دنیایست/مردم فقط در روز می خواهندش/می خوابم/فردا با او قرار دارم
امیر تیر 88

be har sakhti bood faarsi neveshtam :-))
نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://VENUS4080.BLOGFA.COM

سلام یک سلام گرم به خاطر متن فارسی ات » تبریک میگویم....به خودم البته که با این حروف انگلیسیتون دیگه درگیر نمیشوم!!!!! امیر دوست دارم بدونم این اشعار هدف شخصی خاصی دارند یا نتیجه افکار ناگهانی اند ؟ یعنی یک سیر فکری خاص داری یا نه ؟ منتظرتم هستم .....

venus jaan.bebakhshid naaomidetoon mikonam.har vaght betoonam faarsi minevisam.vali hamishe nemitoonam.dar zemn man felbedaahe sher migam.haal va havaaye roohim ham kheili roo sheraam tasir dare.hataa shode hamoon lahze tooye internet sher goftam va biroon daadam.dar morede seyre fekri ham man chaarchoobe saabeti nadaaram.merC baabate commenthaat.

حمید رضا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام چه طوری؟ :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد