من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

من و جنون های بیگاهم...راز من دیگر راز نیست.

آهای قاصدک،خَنیانگر رویای من،شیدای من

آن یگانه که تار هایش می نواخت احساس من

تنها شدم،رسوا شدم،نمی آیی یادم کنی؟

بیگانه و بر دست او زخمی شدم،نمی آیی آشنایم کنی؟

محدود و زندانی شدم،نمی آیی بر حضورت شادم کنم؟

من که هرجا می زدم آواز بی صدا را زِ یادت

من که می ساختم قصر آسمان را بر حضورت

او هم اکنون رسم نامردی هایش را می زند بر بنیادم

او که از خارهایش بست در گلویم،داد و فریادم

نمی آیی آن گل سرخ را بر دار کنی؟

نه نمی خواهم،کاش می آمدی فقط مجازاتش کنی

ذات او بد نیست،زخمی می کند هرکه خواهد لمسش کند

اگر گلخندش نمی نماید،تا مبادا گلبرگ ها را لمسش کند

گر اشک نمی ریزد،تا ترنم شبنم نلرزاند احساسش را

گر از تنهایی داد نمی زند،نپژمرد سبزه های شیفته اش را

می دانم می گویی دیوانه و مجنون شدم

از دست این جنون های بیگاهم عاصی شدم

از بی گناهی معذوری،درد عشق نمی دانی

فقط از میان فغان های امثالم،این نام را می دانی

اگر شکاندم غرورم رفتم پِیَش ،دیدار به قیامت

ممنون و شکرگذار که دادی به من اندک وقتت

نظرات 8 + ارسال نظر
رامینا دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ http://raminagolemina.blogfa.com

سلام.خوبی؟
خیلی قشنگ بود.
موفق باشی

مرسی سرزدی.ممنون

رامینا دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ

راستی،قالب وبلاگ جدید مبارک...خیلی قشنگه.

به قول سینا خیلی خستس...

مهدیار دلکش دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام
نسبت به قبلیات ضعیفتر بود به نظرم!
اصرار بیش از حد برای موزون نوشتن عنان کار رو از دستت در اورده!
هر وقت یه مطلب می نویسی یه هفته بزار کنار بعد دوباره بیا سراغش و اصلاحش کن!
باید توی آرامش بنویسی نه موقعی که احساساتی هستی
این تجربه ی منه!
ببخشید اگه رک صحبت میکنم!

سلام.ممنون که سرزدی.انتقاد بجایی بود.قبول دارم.اینو یه دفعه نوشتم و پست کردم.رک بودن خیلی بهتره.مرسی.

بی تا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ب.ظ http://bitsin.persianblog.ir

ممنون از نگاه مهربونت ،
صفای دلت
شیرینیه کلامت و...
روزگارت ارغوانی

مرسی.خیلی قشنگ بود.

Eldroxo سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ب.ظ

amir emshab ye zang bem bezan hatman

رشنو سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ب.ظ http://b-ordibehesht.blogfa.com

سلام دوست عزیز.مطلب اهنگرت خیلی به دلم نشست...مطلب جدید دارم بی کلام بهتر از صد کلام. خوشحال میشم نظرتو بدونم.

مرسی سرزدی.اومدم

بی تا پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ http://bitsin.persianblog.ir

چقدر پیش زمینه ات رو دوست دارم...

زینب دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

بیخیال خدا بزرگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد