من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

آهنگر

من آهنگری تنها هستم،آزاد از هفت دولت

پتکی کهنه دارم ازچوبِ گردو،سنگِ آهن،پیوند خورده از مشتم

چرم کهنه ای دارم از جنس خاطرات خوب و بد

آراسته به زخم هایی از جرقه های امید و تکه های آشنایی

کوره ام را به مهر وعشق ورزی از گرما، تابناکم

چاه آبم را فقط بی مهری می خشکاند ،می خرُوجوُشد از شادیِ زندگی ها

من آهنگرم،غم ها را می کوبم،می سازم شادی را

آری،راز زندگی این است،شادی را نیست بی غم تعریفی

من فقط مردی هستم اما اگر تعریفم کنی

آه...این اندک غرورم را می لرزاند،می خنداند

پتک می زنم شاید مردم را قیامت یادی آید از صدایش

هنر نبرد نمی دانم اما سرنوشت جنگ را رقم می زنم

هدفی دارم که از آلیاژی از کمیت و کیفیت عشق و عقلم سازم

انگاه شاید پتکی تازه سازم از آهنگش مردمان را به رقص وادارم

با بی تناسب انگشتانم از لالایی ها پودی می بافم که شاید

که به رویای کودکان وخنده ی مادران، آراسته نقش بندد

شاید دیگر به جای شمشیر های براق و دل انگیزم

پرچم های صلح را به طرحی از فرشتگان ساختم

اما هنوز عشق می ورزم خانه ی نَمور و تاریکم  را

حال می دانم کجا بکوبم ضربه ی بعدی را

نظرات 12 + ارسال نظر
sam شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.clickiran.ir?sup=330

کسب در آمد مادام العمر از وبلاگتان 600 ریال بابت هرکلیک

پرداخت پورسانت هر موقع در آمد شما به 10000 تومان رسید

http://www.clickiran.ir?sup=330

بی تا شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ http://bitsin.persianblog.ir

آهای فلانی
فردا که میآیی
برایم کمی خدا در کوله بارت می گذاری؟
اینجا کمبود خداست
راستی برایم یک فنجان باران هم بیاور
چشمانم از خواب زمستانی پف کرده
حالا که زحمت میکشی یک قاشق هم بیاور
میخواهم از این زندان دنیا فرار کنم!

باشه.به کافه سرای کوهستانی خوش اومدی.

سینا شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ

هی پسر جدی جدی شاعری!!
سعی کن غیر شعرم تو وبلاگت بنویسی.
ایول! عجب عکس خسته ای!!

چطوری پسره(به قول کنکاش).مرسی سرزدی.باشه چون خیلی دوست دارم.

Eldroxo شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ب.ظ

کاوه ی آهنگری ضحاک کشت.
راست می گه. یه ذره بار فوتبالی بده به وبلاگت.

گند بزنن به این فوتبالتون که اینجا هم دست از سرما بر نمی داره.

واردی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ب.ظ

حال می دانم کجا بکوبم ضربه ی بعدی را... همین خوبه.

از خوب هم بهتره برا من.مرسی سرزدی.

Mostafa یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ق.ظ http://cubazaknews.blogfa.com

داره درست میشه!ایول
---------
اگه هوای فوتبال نداری لااقل جرقه ی جنگ و اسلحه رو خاموش نکن دادا!!!(هیتلر آخرین مرد روی زمین بود!)
--------
آغا چرا صفحه نظراتت ای طوری باز میشه؟؟
من فقط یه page source رو میتونم ببینم ازت...توی کد قالبت اینو داری:
strResult ="<a href=\"javascript:void(0)\" onclick=\"javascript:window.open('" + strUrl + "','blogfa_comments','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px')\" >" + strResult + " </a>" ;

document.write ( strResult ) ;
}

function OpenLD()
{
window.open('LinkDump.aspx','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px');
return true;
}


weight رو زیادترش کن درس شه

باشه دادا.تو هم که شدی مثل مهرزاد فلاح.

سامانه یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ http://3zeliyedustdashtan.blogfa.com/

بلاخره قالبتو عوض کردی؟؟؟
منتظرم شاعر...

سلام.نه فقط عکسش رو عوض کردم.مرسی سرزدی.

بی تا یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ب.ظ http://bitsin.persianblog.ir

تو قدرتمندی؟
به وبلاگم بیا...

نه ولی خوب یه امیدکی هم به خودم می دم.

حمید رضا یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

salam amir jan man mikham beram kelase matlab amozeshgahe paniz rayane ,kelasash be sorate khososiye age dost dashti bem bego , man to ahvaz bejoz khane mohandesan javan jayi ro peyda nakardam ke matlab dars bedan ke onam bedard nemikhore. bayad ye jaye khososi berim ke simoleyshen haye bargham dars bedan. rasti age ba dokhtar khanoom haye bargh dar ertebati beshon bego age dost daran biyan mer30

سلام.حمیو یه نموره از هزینشو محلش بگو ببینم.اسم استاده چیه؟

Eldroxo دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ق.ظ

maloome ke dare. amir khodet beshoon migi, khodetam miay.

عزیزم تو رو همون شعرام نظر بدی بیشتر ممنونت می شم.آبرومو بردید تو و اون شکیب و سروش.

مهسا دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ http://3lloleenferadi.mihanblog.com

سلااااااااام آهنگر با این پتکت چکارا که نمی کنی! یه وقت نزنی تو سرمون !!در ضمن از کلمات اصیل استفاده کنی بهتره !ولی از شوخی گذشته جدا عالی بود احساست ستودنی است منتظر رو نمایی از پرچم صلح با طرح فرشته می مونیم .مرسی

اختیار دارید.راستی من خودم خیلی متعصبم ولی کجا از غیر فارسی استفاده کردم؟

Mostafa سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ق.ظ http://cubazaknews.blogfa.com

ها؟
ممد ای قد سربه سر امیر نذار

والله دیگه خسته شدم از دست اینا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد