من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

وقتی این اطرافی...

وقتی این اطرافی

به همراهت پر می کشم

توی اسمون ابی رنگ

با صدای باد فریاد می کشم

به همراه صدای مرغان دریایی

از عشقم اواز سر می دم

تا انتهای اسمون هفتم

اگر عشق من جرم باشه

گناهم رو به دوش می کشم

وقتی این اطرافی

اب هارو پی تو می گردم

به همراه فرشتگان دریایی

به جنگ غول دریاها می رم

درون نور بهترین الماسش

به دنبال برق نگات می رم

وقتی این اطرافی

درون جنگل سرسبز می شم

به دنبال رد بویت

به کاروان کولی ها می رم

در پی موسیقی صدایت

سوزناکترین صدای گیتار می شم

سوگند به برگ های زیبای سبز-ابی

من همون جایم که اونجایی

نظرات 3 + ارسال نظر
رامینا یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام.مرسی که سر زدی.باشه حتما میذارم.

انزو دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.4dlife.tk

به به جناب امیر راهدار!
خوش میگذره؟!
به ما هم سری بزن بابا....!

انزو دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.4dlife.tk

راستی لینکت کردم-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد