من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

۱۴

montazer tanhaa neshastam/mikonam yadash/mirizam ashk bar paayash/kaash mibood/midid man raa/shaayad delash misookht/migereft dastam/paak mikard ashkam/goosh mikard dardam/doostash daashtam/maale oo boodam/kaash andoohash boodam/nistash baaghi/man niz/hozoorash baaghi/daaem mikonam yaadash/ey vaay bar man/afsoose in shaansam/amma/naagahan yaade chizi oftaadam/delam baa oost/shayad hanooz daaradash/baa rooham migardam/aari baa oost/maraa hes mikonad/migooyam salaam/salaam/tarsidam/sharm kardam/vaghti nadaaram/faghat migooyam/doostat daaram/zemzeme bood/shak mikonad/khod niz/faryad mizanam/doostat daram/sabokmishavam/dastam migirad/baa oo miravam/man shaadam

ino goftam nagid del nadaaram ya fekr konid aashegh nemisham

نظرات 5 + ارسال نظر
شیوا شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://VENUS4080.BLOGFA.COM

سلام////کاش میشد فارسی بنویسید.....امیدوارم موفق باشید .

sharmande.hame hamino migan.kiborde man horoofe faarsi nadaare.vaghti ham jav zade misham saree tip mikonam haale faarsi gashtan nadaaram.merC ke comment daadi.

مصطفی یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام.
دوست عزیز خوشحال میشم که با وب زیبای شما تبادل لینک کنم.
در صورت تمایل منو با نام:
.::دانلود سرای یک ایرونی::.
لینک کنید و به من خبر بدهید تا من هم شما را لینک کنم.
(شرایط تبادل لینک : آمار حد اقل 500 بازدید در روز)
با تشکر پیشاپیش از همکاری شما دوست عزیز
منتظر پاسخ شما هستم.
یا علی
wWw.1ironi.Com

گروه اکسیر یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ق.ظ http://www.ex1r.com/forums/

سلام.

وبسایت خوب و جالبی دارید . تبریک میگیم.

ما در وبسایت خود با برنامه ها و اموزشهای کمیاب منتظر شما هستیم. برنامه هایی نظیر برنامه تبلیغات در روم کاملا رایگان و اموزشهایی نظیر اموزش هک سایت و سورسهای درخواستی شما.

موفق باشید.

شیوا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ http://VENUS4080.BLOGFA.COM

امیر جان سلام.من اصلا ناراحت نیستم چون فوق العاده امیدوارم....لحن کلام وقتی از بدی ها حرف میزنی یک لحن خاصه و گاهی درد آلود ...موفق باشی دوست من.....راستی ایراد نداره انگلیسیهاتونو میخونم....خوشحالم که باهاتون آشنا شدم...

تشنه ی حقیقت یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.varagh-pareh.blogsky.com

می دونستم دل داری
و مطمئن هم بودم که عشق رو تجربه کردی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد