من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

من و جنون های بی گاهم...

هرزنویس هایی بر کف دستم

۱۳

faghat to ro mikhaam/begoo chera nemitoonam/nemitoonam harjaa hasti baasham/tajasomam morde/atre tanhaaiee ro maze kardam/behet ehtiaaj daaram/chizi too ghalbam etefagh oftaad/kalamehaam kam oomadan/mitoonam naghs to hes konam/baa naboodet boodanet ro doonestam/tamarkozi nadarm/har kaari mikonam/faghat chizi begoo/baagham saaket/hanooz sabze/omidi hast/shole mikeshan/bi dood/kojaaiee/begoo/begoo ke miaai

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
من دنبال یه مدیر فعال برای بخشهای مختلف سایت هستم
اگه تو بخش خاصی تخصص داری به من خبر بده.
یه سر به سایت بزن.موضوعات رو ببین.اگه موضوعی که میخواهید نبود بگید تا اضافه کنم.
راستی به چند تا پلیس سایت هم نیاز دارند.کسایی که حرفهای بی ربط میزنند یا لینک سایت رو حذف میکنند و ...
رو اطلاع بدهند یا بلوکشون کنند.

منتظر دیدار شما و همکاری شما در سایت هستم
آرش مدیریت سایت زاویه

www.Zavyeh.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد